Inilah Generasi Malaysia

Perhatian:Ini adalah blog persendirian.Segala catatan adalah pandangan peribadi pengendali blog.
Kalau nak marah,jangan marah pada PAS atau PKR,tapi kasi hantam sama penulisnya.

Wednesday, October 12, 2011


  • UPDATED POSTS
  • Inilah kerja Jingga 13. Cuba membunuh khalid ibrahim dan setpol yang dalam satu parti...
     ·  ·  · 2 hours ago
  • RTPJ - Pada asalnya ditubuhkan oleh sekumpulan aktivis dan sukarelawan. Objektif utama adalah memberi info semasa, mendidik dan menjalankan aktiviti kemasyarakatan.

    RTPJ - Bertindak sebagai pemerhati/pengulas/pengkritik politik tanpa mengira
    jenama parti. Malahan, akan membantu mana mana calon yang dirasakan bersih dan layak.

    ...See More
     ·  ·  · 3 hours ago near Kuala Lumpur, Malaysia
  • OLDER POSTS
  • Yang Benar :-

    Saya bercakap dgn Jingga pukul 2 petang tadi , dia setuju nak berjumpa saya bersama YOB and Raymond Tan malam nie pada pukul 7.30pm di Kelang .... Bila saya sms jingga, dia membalas bahawa dia x nak jumpa di Kpmg Jawa, sedangkan saya ckp di Kelang ... Kami tunggu beliau sampai pukul 8 pm ...Raymond Tan jugak menalipon beliau dan kami diarahkan dtg ke shah alam .... ....sekarang saya terima call yang megatakan perjumpaan di tangguhkan sehingga esok malam pulak ...

    Nie lah SD saya ///// admin RTPJ — with Ahmad Amir Arshad Ahmad.
     ·  ·  · 5 hours ago near Kuala Lumpur, Malaysia
    • 6 people like this.
      • Mohd Rejab Ahmad penyokong pr kena ingat,berbagai cara trop bn aku lakukan untuk meruntuhkan pr...road to pembohong jalanan?
        3 minutes ago ·  ·  1 person
      • Mohd Rejab Ahmad delete,jangan biarkan delete saja komen yang cuma dedahkan permainan rtpj
        3 minutes ago ·  ·  1 person

No comments:

Post a Comment